к. Караганды, Ермеков, 124

flag

ҚАЗ

Call-орталығы

1414

Сенім телефоны

+ 7 (7212) 30-36-66

Қабылдау комиссиясы

+7 (7212) 30-33-64

г. Караганда, Ермекова, 124

Call-орталығы 1414

Жетістігі

Қазақстан Республикасы ІІМ Б.Бейсенов атындағы Қарағанды академиясының  жобалары

(2019 жылдан 2024 жылға дейінгі кезеңге)

Виртуалды академия жобасы
Мақсаты Академияның қызметі мен оқу үдерісін цифрландыру
Міндеттері:

1) тәжірибе мен білімді жылдам алмасу мүмкіндігін жасау, онлайн-оқытуды бейімдеу, цифрлық кітапханаларды дамыту, ақпарат алатын субъектілер шеңберін кеңейту;

2) дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтар өткізу және келесі сабақтарда оқытылатын тақырыптар бойынша өзіндік дайындық кезіндегі курсанттардың интерактивтілігі;

3) ПОҚ мен курсанттардың ұтқырлығы;

4) «Лекториум»мультимедиялық қорының бейнедәрістерін қарау және зерделеу.

Сипаттамасы: «Виртуалды академия» – бұл өз жұмысында академияның сымсыз желісі арқылы қосылатын Android операциялық жүйелеріне негізделген смартфондар мен планшеттерді пайдаланатын кросс-платформалық автоматтандырылған ақпараттық жүйе. Сонымен қатар, Flip-тақтаның заманауи интерактивті техникасын пайдалану оқу процесін ақпаратты беру мен сіңірудің жаңа форматына түрлендіруге мүмкіндік береді
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: АТО және ТСО қызметкерлері осы жоба бойынша жергілікті мекен-жай бойынша қолжетімді серверді дайындады http://10.0.3.16/lektorium Академия ПОҚ-ның және ДП тергеу жөніндегі орынбасарларының 113 бейнематериалдары.

Қашықтықтан оқыту нысаны бойынша сабақтардың барлық түрлері өткізіледі.

Сонымен қатар, құқық қорғау органдарының ақпараттық ресурстар орталығы ашылды, оның базасында СДТБТ ақпараттық жүйесіне қосылған компьютерлер орнатылды.

«Платонус» автоматтандырылған ақпараттық жүйесі енгізілді және белсенді қолданылады, оған мыналар кіреді: а) курсанттарды әкімшілендірудің кіші жүйесі; б) оқу процесін қолдаудың кіші жүйесі; б) Қашықтықтан оқытудың кіші жүйесі.

Интерактивті тақталар, сандық бейне проекторлар, бейнеконференцбайланыс және жергілікті ақпарат алмасу желісі қолданылады.

Төңкерілген аудитория  жобасы
Мақсаты Академияның қызметі мен оқу процесін цифрландыру
Міндеттері 1) топтың оқыту кеңістігінен жеке, жеке оқыту кеңістігіне көшу;

2) оқытушы курсанттарды тұжырымдаманы қолданған кезде жүргізетін және пәнді зерделеуге шығармашылықпен қатысатын оқытудың динамикалық интерактивті ортасын қалыптастыру;

3) дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтар өткізу және келесі сабақтарда оқытылатын тақырыптар бойынша өзіндік дайындық кезіндегі курсанттардың интерактивтілігі;

3) ПОҚ мен курсанттардың ұтқырлығы;

4) аудиторияда топтармен оқушылардың жобалармен бірлескен жұмысын ұйымдастыру;

5) «Лекториум»мультимедиялық қорының бейнедәрістерін қарау және зерделеу.

Сипаттамасы «Төңкерілген аудитория» технологиясы-оқытудың инновациялық моделі, ол оқыту стратегиясы және аралас оқыту түрі болып табылады, ол дәстүрлі оқу ортасын өзгертеді, көбінесе аудиториядан тыс жерде онлайн режимінде білім беру мазмұнын ұсынады. Керісінше, ол дәстүрлі түрде тәуелсіз деп саналатын қызметті сыныпқа ауыстырады. «Төңкерілген» аудиторияда курсанттар онлайн-дәрістерді қарайды, онлайн-пікірталастарда ынтымақтасады немесе өз бетінше зерттеулер жүргізеді, оқытушының жетекшілігімен аудиторияда жеке және топтық жобалармен жұмыс істейді.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Қылмыстық іс жүргізу кафедрасының қызметкерлері криминалистика кафедрасымен және күндізгі оқу факультетінің  3ші курс курсанттарымен бірлесіп:

-қылмыстық құқық бұзушылық оқиғасының фабуласы әзірленді (адамдар тобында алдын ала сөз байласу бойынша жасырын ұрлау (Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 1-бабының 188-бабының 2-бөлігі 1-тармағы), онда осы қылмыстың сипатталған оқиғаларында айып тағылған іс-әрекеттің мән-жайлары адамдар тобында алдын ала сөз байласу бойынша бөтеннің мүлкін ашық ұрлау болып қайта құрылады (Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 1, 3, 4-тармақтарының 191-бабы 2-бөлігі).

Виртуалды бағдарлама жасау үшін ұсынылып отырған сценарийдің мән-жайлары Қарағанды облысы ПД тергеу бөлімшелері басшыларының басым көпшілігінің пікірімен іздестіріліп, күн сайын облыс ПД мәліметінде ғана емес, Қазақстан Республикасының барлық аумағында тіркелетін қылмыстық құқық бұзушылықтың неғұрлым кең таралған түрі ретінде қарастырылады. Тергеу қызметкерлері көбінесе ұқсас жағдайларға тап болады, онда қылмыстық құқық бұзушылықтың осы түрін ашу және тергеу кезінде іс жүргізу және тактикалық қателіктер сирек жіберілмейді.

Енгізу дәрежесі: 1) диалогтық терезе жұмысының құрылымы модельденді, ол күдіктілерден, куәлардан, жәбірленушілерден, айыпталушылардан жауап алу барысында қойылатын сұрақтар жүйесі болып табылады, онда қылмыстық процестің жоғарыда аталған қатысушылары қойылған сұраққа сүйене отырып, өз ойларын білдіреді. Бұл жүйеде оң немесе теріс жауаптар тәуелді лауазымды тұлға (тергеуші, анықтаушы) мәселесіне көп көңіл бөлінеді. бұл тиісті бағаны кейінгі қоюға әсер етеді;

2) жауап алуды толық қамтитын диалогтық терезе бойынша сұрақтар жүйесі әзірленді, оған оң да, теріс те мәселелер кіреді. Бұл жүйе кінәнің үш түрі бойынша жұмыс істейді:

– шынайы мойындау: осы бағыт бойынша жауап алушы адам қандай да бір қысымға жол бермеуі керек, мысалы: қорқыту, зорлық-зомбылық, алдау арқылы және т. б.;

– өз кінәсін ішінара мойындау: бұл жағдайда жауап алынған адам қылмыстық іс үшін маңызды емес әртүрлі тақырыптар туралы айтады, бірақ тергеуші күдіктінің кінәсін мойындау үшін мәселені нақтылауды немесе еске түсіруді таңдауы керек;

– өз кінәсін мойындамау: осы бағыт бойынша күдікті адам өз кінәсін толығымен жоққа шығарады, бірақ нақты дамыған жүйеге сәйкес тергеуші күдіктінің кінәсін мойындау үшін логикалық тұрғыдан жүйелі түрде сұрақтар қоюға міндетті.

Курсанттарда логикалық ойлау, тиісті нәтиже алу үшін қылмыстық процеске қатысушылардан жауап алу кезінде мәселені дұрыс қою қабілеті қалыптасады.

Лекториум мультимедиялық қорын құру
Мақсаты Оқытылатын пәндер бойынша бейнематериалдар қорын құру.
Міндеттері Дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтар және келесі күні өтетін сабақтарға өзіндік дайындық кезіндегі курсанттардың интерактивтілігі.
Сипаттамасы Құрылған «Лекториум» қоры жаңа әзірлемелермен толықтырылуын жалғастыруда. Қор материалдарын пайдалану оқытуда материалды презентациялық ұсынудан интерактивті өзара іс-қимылға көшуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді; интерактивті оқыту құралдары есебінен зерделенетін материалды беру тиімділігі арттырылды; аудиторияны толық тарту орын алған топтық жұмыс ұйымдастырылды; курсанттар мен оқытушы арасында неғұрлым терең байланыс орнатылды, ұжым ішіндегі ахуал жақсартылды.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: – Академия профессор-оқытушылар құрамының бейнематериалдары орналасқан сервер дайындалды;

– Кафедралардың ПОҚ әр түрлі оқу сабақтарының бейнежазбасын жүзеге асырады.

Енгізу дәрежесі: Бейнематериалдарды курсанттар оқу сабақтарына өзіндік дайындық кезінде пайдаланады.
Симуляциялық сабақтар, шешендік өнер
мақсаты Оқу үрдісінің тәжірибелік бағыттылығы
міндеттері – кәсіби біліктілікті қалыптастыру;

– практикалық дағдыларды пысықтау;

– коммуникативтік дағдыларды, кәсіби жағдайларда әрекет ету тәсілдері мен алгоритмдерін, базалық және тереңдетілген кәсіби дағдылар мен іскерліктерді дамыту.

сипатамасы Білім берудегі Симуляция-практикалық дағдыларды игеруді, автоматты түрде қайталанатын іс-әрекеттерді әзірлеуді, жағдайларды модельдеуге негізделген, оның ішінде қауіпті, нақты жағдайларға барынша жақын барабар шешімдерді жедел қабылдауды қамтитын курсанттардың білімін практикалық даярлау мен бағалаудың заманауи технологиясы.

Өткізілетін симуляциялық сабақтар шындыққа жақын бақыланатын, қауіпсіз және жаңғыртылатын жағдайларды модельдеуге, жасалған қылмысты анық көруге, талдай білуге және дәйекті шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Академияның профессорлық-оқытушылық құрамы 2019-2020 оқу жылында оқу процесінде оқытудың симуляциялық әдістерін пайдалану бойынша жұмыс жүргізді, ол одан әрі жалғасатын болады.

«Сотқа дейінгі тергеп-тексеру», «тергеушінің (анықтаушының) тергеу қарап-тексерулерін жүргізу жөніндегі қызметін ұйымдастыру», «жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеп-тексеру», «көліктік қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеп-тексеру» оқу пәндері бойынша оқиға болған жерді қарап-тексеруді жүргізуге байланысты симуляциялық сабақтар жүргізіледі.

«Криминалистика» пәні бойынша «ІІО жедел-криминалистикалық қызметі» мамандандыруы бойынша оқитын курсанттар криминалисттің рөлін имитациялай және қажетті техникалық құралдарды пайдалана отырып, келесі тақырыптар бойынша практикалық тапсырмаларды орындайды:

– «Криминалистикалық техниканың жалпы ережелері» – криминалистикалық фотографияның түрлі тәсілдерін пайдалана отырып, оқиға орнына түсірілім жүргізеді;

‑ «Адам іздерін криминалистикалық зерттеу» – техникалық-криминалистикалық құралдарды қолдана отырып, ұсынылған объектілерде оқиға болған жерді тексеру хаттамасында сипаттала отырып, қол саусақтарының іздері алынады;

– «Трасологиядағы механоскопиялық зерттеулер» – ұсынылған құлыптарда бұзу іздерін тексереді;

– «Атыс қаруын қолдану іздерін криминалистік зерттеу» – ұсынылған атыс гильзалары мен оқтарында қарудың бөлшектерінен атылғаннан кейін іздерді тексеру жүргізіледі;

– «Суық қаруды зерттеу» – заттарды суық қаруға жатқызу критерийлерінің болуына сипаттама береді;

‑ «Құжаттарды техникалық-криминалистикалық зерттеу» – ұсынылған құжаттарда қолдан жасалған іздердің бар-жоғына сипаттама жүргізеді;

– «Адамның сыртқы белгілері туралы сот ‑ медициналық ілім» – ұсынылған фотосуреттерде адамның сыртқы келбетін сипаттау іздеу бағытын құру кезінде жасалады.

«Криминалистика» пәні бойынша «ІІО-да сотқа дейінгі тергеу» мамандандыруы бойынша оқитын курсанттар тергеушінің рөлін имитациялай отырып, келесі тақырыптар бойынша практикалық тапсырмаларды орындайды:

– «Қарап-тексеру және куәландыру тактикасы», криминалистік полигонда оқиға болған жерді, мәйітті қарап-тексеруді жүргізеді;

-«Жауап алу тактикасы және бетпе-бет келу» – жауап алу;

– «Тану үшін ұсыну тактикасы» – тану үшін заттарды ұсынуды жүргізеді;

– Криминалистикалық полигонда » тінту және алу тактикасы”;

– «Тергеу экспериментінің тактикасы» – тергеу экспериментін өткізіңіз.

«Информатика және компьютерлік техника», «мәтінді соқыр теру», «ІІО қызметіндегі басқару негіздері», «ІІО-дағы қызметтік іс жүргізу және құпиялылық режимі» оқу пәндері бойынша сабақтарда оқытушылар бірнеше деңгейлерді пайдаланады: визуалды, тактильді, реактивті.

Бірінші кезеңде оқытушы нұсқау өткізеді, объект пен мақсат анықталады, екінші кезеңде – курсант қызметтік сипаттағы мәтінді теру тапсырмасын тікелей орындайтын немесе ІІО-да қолданылатын бағдарламаларды құруды, жағдайларды жасауды және басқару құжаттарының үлгілерін дайындауды, рөлдік ойын түрінде ситуациялық есептерді шешуді орындайтын процестің өзі.

Үшінші кезең-қорытындылар шығарылады, нәтижелер талданады.

«Суық қаруды зерттеу» пәні бойынша тақырыптар бойынша зерттеулер жүргізуді имитациялай отырып, симуляциялық тапсырмаларды орындайды:

– сұқпалы суық қаруды криминалистикалық зерттеу;

– сынықсыз суық қаруды криминалистикалық зерттеу.

«Баллистика және баллистикалық зерттеулер» пәні бойынша тақырыптар бойынша зерттеулер жүргізуді имитациялай отырып, симуляциялық тапсырмаларды орындайды:

– атыс қаруын диагностикалық зерттеу;

– травматикалық қаруды диагностикалық зерттеу;

– оқ-дәрілерді баллистикалық зерттеу;

– атыс іздерін баллистикалық зерттеу.

«Дактилоскопия және дактилоскопиялық зерттеулер» пәні бойынша тақырыптар бойынша зерттеулер жүргізуді имитациялай отырып, симуляциялық тапсырмаларды орындайды:

– қолдың саусақтары мен алақандарының папиллярлық бедерінің іздерін диагностикалық зерттеу;

– іздерді сәйкестендіру.

«Трасология және трасологиялық зерттеулер» пәні бойынша тақырыптар бойынша зерттеулер жүргізуді имитациялай отырып, симуляциялық тапсырмаларды орындайды:

– көлік құралдарының іздерін трасологиялық зерттеу;

– бұзу құралдарының іздерін трасологиялық зерттеу;

– бүтінді бөліп анықтау бойынша зерттеу;

– құлыптарды диагностикалық зерттеу;

– аяқ киімнің іздерін трасологиялық зерттеу.

№ 6 тақырыптың «Қазақстан Республикасының Қылмыстық құқығы» (Ерекше бөлім) оқу пәнін оқу кезінде: «меншікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтар» симуляциялық оқыту әдістері қолданылады: рөлдік ойындар мен драматизация сценарийлері пысықталады.

Қылмыстық іс жүргізу кафедрасы академия курсанттарымен бірге тергеушінің түрлі жағдайлардағы мінез-құлық алгоритмдері бойынша оқу бейнефильмдерін түсірді. Тергеу әрекеттерінің актерлері мен қатысушылары курсанттардың өздері болды, олар бұған белсенді қатысты. Келесі фильмдер түсірілді және оқу процесіне енгізілді:

1. Тергеу әрекеттерін жүргізу алгоритмі (оқиға орнын тексеру, жауап алу, көзбе-көз ставка және т.б.). Фильм 2018 жылы 308-ші оқу тобының қатысуымен түсірілді.

2. «Қарақшылық»фабуласы бойынша оқу-практикалық бейнематериал. 2019 жылы 408 оқу тобының курсанттарының қатысуымен тергеу әрекеттерінің нақты алгоритмі көрсетілген.

Симуляциялық сабақтар «ІІО әкімшілік қызметі» пәні бойынша екі тақырып бойынша қарастырылған:

– «арнайы мекемелер мен айдауыл қызметін ұйымдастыру» тақырыбы бойынша (көшпелі сабақ).

Сабақтың мақсаты-симуляциялық оқыту кезінде әкімшілік қамауға алынған адамдарға арналған арнайы қабылдау орнының үй-жайында тексеру іс-шараларын имитациялауды барынша жаңғырту. Білім алушының практикалық тәжірибесі ІІО-ның практикалық қызметінде орын алатын жасанды құрылған жағдайдың көмегімен пысықталады.

Осы сабақты өткізу барысында полиция қызметкерлерінің әкімшілік қамауға алынған құқық бұзушыларға қатысты тексеру іс-шараларын жүргізу тәртібіне сәйкес курсанттардың кәсіби шеберліктерін меңгеруіне бағытталған практикалық іс-әрекеттері модельденеді.

Жоспарланған көшпелі сабақтарда (әкімшілік қамауға алынған адамдар үшін арнайы қабылдау орнында өткізілетін) сабақ мақсатына қол жеткізу және курсанттардан тиісті дағдыларды қалыптастыру үшін Қарағанды облысы ПД арнайы мекемелерінің жұмыс істеп жүрген полиция қызметкерлері тартылады;

– «полицияның әкімшілік қызметінің мазмұны, нысандары мен әдістері» тақырыбы бойынша (практикалық сабақ).

Көрсетілген сабақты өткізу процесінде жеке тұлғаның өзімен бірге алып жүрген заттарын жеке тексеру, яғни адамның және жеке тұлғаның өзімен бірге алып жүрген заттарын олардың конструктивтік тұтастығын бұзбай тексеру жүргізіледі.

Жеке тексеріп қарауды жүргізу бойынша практикалық дағдыларды игерудің тиімді әдісі дағдыларды игеруді және жеке тұлғаны және оның жанындағы заттарды жеке тексеріп қарау кезінде автоматты түрде қайталанатын әрекеттерді әзірлеуді қамтиды. Жеке қарап тексеру және жеке тұлғаның заттарын қарап тексеру симуляциялық іс-қимылдарды жүргізу Әрбір курсантқа ҚР ӘҚБтК-нің 791-бабына сәйкес іс-әрекеттерді немесе олардың элементтерін орындауға мүмкіндік беру мақсатында жүргізіледі.

Симуляциялық сабақтар «арнайы тактика», «атыс дайындығы»пәндері бойынша өткізіледі. Полиция қызметкерлерінің атыс қаруын қолдануы, қарулы қылмыскерлерді түрлі жағдайларда ұстау, жаппай тәртіпсіздіктердің жолын кесу және жою бойынша симуляциялық тапсырмалар.

ҚСжАЕК-де сабақтар өткізу шеңберінде ҚАЖД бастықтарымен әлеуметтік сипаттағы дағдарыс жағдайларында мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша командалық-штабтық жаттығу өткізілді.

Кафедрада мультимедиялық оқу-жауынгерлік атыс кешені бар, ол курсанттарды көптеген бейнесюжеттерді қолдана отырып оқытуды қарастырады, олардың дамуы оқушының іс-әрекетіне байланысты болуы мүмкін.

Сондай-ақ келесі пәндер бойынша симуляциялық сабақтар өткізілді:

1) » Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы»

Ойын «Қазақстан Республикасы Парламенті қызметінің ұйымдық нысандары» тақырыбы бойынша практикалық сабақ шеңберінде өткізіледі («Қазақстан Республикасы Парламентіндегі заңнамалық процесс» іскерлік ойыны»);

2) «халықаралық жария құқық»

Ойын «қылмысқа қарсы күрестегі халықаралық ынтымақтастық» тақырыбындағы практикалық сабақ аясында өткізіледі»;

Ойын «адам құқықтарын Халықаралық реттеу» тақырыбы бойынша практикалық сабақ аясында өткізіледі.

3) «мемлекет және құқық теориясы»

Ойын СРКП аясында «нормативтік құқықтық актілерді түсіндіру» тақырыбы бойынша өткізіледі, алайда ол өткен барлық тақырыптарды қамтиды;

4) «ІІО қызметінде адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету»»

«Полиция мен қоғамның өзара іс-қимылы» тақырыбы бойынша («сұхбат»);

5) «Қазақстан Республикасының мемлекет және құқық тарихы»

«XV-XVIII ғғ. Қазақстанның мемлекеті мен құқығы» тақырыбы бойынша («билер соты» іскерлік ойыны, «қазақтардың қылмыстық құқығы бойынша сот процесі», «қазақтардың отбасылық-неке құқығы»).

Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығы, Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу құқығы, Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы пәндері бойынша симуляциялық сабақтар өткізіледі.

Ведомстволық білім беруді жаңғырту шеңберінде және «2019-2021 жылдарға арналған Қазақстан Республикасы Ішкі істер органдарын жаңғырту жөніндегі жол картасы» III бөлімінің 16.5-тармағын орындау үшін тіл құралдары арқылы кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін шешуге қабілетті ІІО қызметкерлерінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында 2019-2020 оқу жылынан бастап 4 курс курсанттары үшін жоғары оқу орны компоненті пәндері шеңберінде «тиімді қарым-қатынас психологиясы және шешендік өнер»пәні енгізілді.

Енгізу дәрежесі: 4 курс курсанттары оқуға арналған жұмыс оқу жоспарына «шешендік өнер және тиімді қарым-қатынас психологиясы»пәні енгізілген. Пәнге 1 кредит (45 сағат, оның ішінде 15 сағат практикалық, 15 сағат СӨЖ, 15 сағат СӨЖ) бөлінеді.
Мәтінді жылдам теру
Мақсаты Курсанттарды заманауи есептеу техникасын тиімді пайдалануға дайындау.
Міндеттері – дербес компьютерлерде жылдам теру дағдыларын қалыптастыру, мәтінді теру кезінде барлық он саусақты пайдалануға мүмкіндік беретін арнайы техниканы игеру;

– курсантқа минутына 150-200 таңбадан тұратын белгілерді теруге үйрету.

Сипаттамасы Пән бағдарламасы жалпы дайындықты және компьютерлік технологияларды білімдерін тереңдету үшін пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған практикалық материалдар негізінде құрылған.

Практикалық сабақтардың бағдарламасы он саусақты теру әдісін игеру әдістерін қамтитын сабақтардан тұрады.

Пәнге 1 кредит (45 сағат, оның ішінде 15 сағат практикалық, 15 сағат СӨЖ, 15 сағат СӨЖ) бөлінеді. Сабақ өткізу үшін оқу-әдістемелік кешен дайындалды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін курсанттар емтихан тапсырады.

Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Оқу барысында курсанттар:

– он саусақты теру әдісін меңгеруге арналған заманауи компьютерлік бағдарламалар туралы, , клавиатуралық тренажерлерді білді;

– клавиатуралық тренажерлар көмегімен он саусақты соқыр әдіске оқыту алгоритмін құруды үйренді;

– ішкі істер органдары қызметкерлерінің практикалық қызметінде қызметтік құжаттарды өңдеу кезінде уақытты үнемдеуге мүмкіндік беретін, курсанттарға заманауи есептеу техникасын тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін «Он саусақ» мәтінін терудің кәсіби дағдыларын меңгерді.

Офицер шахмат клубы жобасы
Мақсаты Курсанттар мен офицерлерде логикалық ойлауды дамыту.
Міндеттері Шахмат ойынында Дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру
сипаттамасы Осы жобаны іске асыру мақсатында академияның спорт кешенінің базасында 2019 жылдың ақпан айынан бастап шахмат сыныбы ашылып, жұмыс істейді, оның басшысы шахматтан спорт шеберіне кандидат Ә.Нұрпейісов болып табылады.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Шахмат сауаттылығы деңгейін арттыру шеңберінде 2019 жылғы ақпан айының ортасынан бастап әр курстың әр тобында 144 сағаттан астам шахмат бойынша оқу сабақтары өткізілді, онда жаңадан бастаушыларға шахмат сауаттылығының негіздері берілді, сондай-ақ белгілі бір ойын дағдылары бар курсанттармен сабақтар өткізілді.

Шахмат сыныбы жұмысының шеңберінде Академияның активі іріктелді, шахмат бойынша спорттық жетілдіру тобы құрылды, оның шеңберінде оқу-жаттығу сабақтары өткізіледі. Анағұрлым даярланған спортшыларды анықтау және Академияның құрама командасын қалыптастыру бойынша шахмат турнирлері (шахмат сағаттарымен біраз уақытқа және онсыз) өткізіледі. Жарысты өткізу аясында Қарағанды облысы әкімінің жүлдесіне ҚР ІІМ Б.Бейсенов атындағы ҒА базасында Қарағанды облысының жоғары оқу орындары арасында жарыстар өткізілді, оған академияның шахмат клубымен айналысатын курсанттар қатысты.

Енгізу дәрежесі: Қазіргі уақытта «Офицер» шахмат клубында 60 – тан астам курсант жұмыс істейді, оның ресми жұмыс уақыты-апта сайын дүйсенбі күндері., ср.және птн., 17.30-19.30 с.
«Оқу-бұл сәнді!» жобасы
Мақсаты Оқу және ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту, сөйлеу дағдыларын дамыту.
Міндеттері – курсанттардың рухани құндылық ретінде оқуға деген қажеттілігін тәрбиелеу;

– оқу мәдениетін тәрбиелеу. Қазіргі заманғы ақпараттық әлемде бағдарлай білуге үйрету;

– кітапқа деген қызығушылықты дамыту және қолдау;

– білім беру және өздігінен білім алуға көмек;

– отбасылық оқу дәстүрлерін жаңғырту;

– курсанттардың танымдық және шығармашылық белсенділігін дамыту;

– курсанттардың білім және мәдени деңгейін арттыру;

– кітаптың оң бейнесін қалыптастыру;

– әдеби-көркем талғамға тәрбиелеу;

– әдебиеттің үздік туындыларын насихаттау.

Сипаттамасы Жобаны іске асыру білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен сөйлеуін дамытуға, олардың дүниетанымын қалыптастыруға, әлемге көзқарасын кеңейтуге және тереңдетуге, ойлау, қиялын, қарым-қатынас жасау, ойлау және пайымдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Академия курсанттарын зияткерлік жүйелі оқуға тарту үшін 26.06.2019 ж. «Bookway» оқырмандар клубының ашылуы өтті, оған Академияның барлық курсанттары мен «Спарта» оқырмандар клубының өкілдері (Астана қ.) шақырылды. Ашылу рәсімінде Д.Лондонның «Мартин Иден»шығармасы талқыланды. Әр курс үшін оқылуы керек жұмыстардың тізімі жасалды.
Енгізу дәрежесі: Ашылу кезінде клубтың 10 отырысы өтті, онда оқылған кітаптар талқыланды. Барлық курсанттар оқылған жұмыстар туралы эссе жазды.
ҚАЛАБ басшыларын даярлау (Халықпен тиімді қарым-қатынас әдістерін оқыту, шешендік өнер)
Мақсаты Қазақстан Республикасы Ішкі істер органдарын жаңғырту жөніндегі 2019 – 2021 жылдарға арналған Жол картасының 16.5-тармағын орындау «қалалық, аудандық, желілік органдардың басшылары лауазымына ұсынылатын қызметкерлердің міндетті түрде кәсіптік даярлау курстарынан өтуін енгізу (шешендік өнерді, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын және т. б. қоса алғанда)”.
Міндеттері ІІО қызметкерлерінің (бөлімше басшыларының) көпшілік алдында сөйлеу дағдысын меңгеруі, аудиторияны басқару дағдысын меңгеруі, сенімді сөйлей білу дағдысын меңгеруі, шешендікті дамыту, көпшілік алдында сөйлеудің психологиялық кедергісін еңсеру. Халықпен қарым-қатынас дағдыларына, БАҚ-пен өзара іс-қимылға оқыту.
Сипаттамасы Тиімді коммуникация және шешендік өнер курстары ІІО бөлімшелерінің басшылары үшін дайындалған және 36 аудиториялық сағатқа есептелген. Сабақтың тақырыптық жоспары жалпы физикалық және арнайы дайындықты қамтиды. Арнайы дайындыққа «қызметкерлердің кәсіби қарым-қатынас мәдениеті», «ІІО қызметкерлерінің қарым-қатынас психологиясы», «Шешендік өнер»бөлімдері кіреді.

Тақырыптар зерделенеді: қоғамдық тәртіпті сақтауды және азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді іске асыру процесінде Қазақстан Республикасы ІІО-ның БАҚ-пен өзара іс-қимылы; БАҚ-та айла-шарғы жасау. Манипуляция түрлері мен формалары, қарым-қатынас психологиясы; ІІО қызметкерлерінің коммуникативтік дайындығы; шешендік өнер және оның кәсіби қызметтегі маңызы; шешендік сөз бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері.

Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Тиімді коммуникация және шешендік өнер курстары ІІО бөлімшелерінің басшылары үшін дайындалған және 36 аудиториялық сағатқа есептелген. Сабақтың тақырыптық жоспары жалпы физикалық және арнайы дайындықты қамтиды. Арнайы дайындыққа «қызметкерлердің кәсіби қарым-қатынас мәдениеті», «ІІО қызметкерлерінің қарым-қатынас психологиясы», «Шешендік өнер»бөлімдері кіреді.

Тақырыптар зерделенеді: қоғамдық тәртіпті сақтауды және азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді іске асыру процесінде Қазақстан Республикасы ІІО-ның БАҚ-пен өзара іс-қимылы; БАҚ-та айла-шарғы жасау. Манипуляция түрлері мен формалары, қарым-қатынас психологиясы; ІІО қызметкерлерінің коммуникативтік дайындығы; шешендік өнер және оның кәсіби қызметтегі маңызы; шешендік сөз бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері.

Енгізу дәрежесі: Көрсетілген кезеңде ІІО-ның 160 қызметкері курстан өтті
Бір терезе қағидасы
Мақсаты ІІО-ға қызметке кандидаттарды ресімдеу процесін оңтайландыру және автоматтандыру, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін барынша азайту, төрешілдік пен сөзбұйдалық көріністеріне жол бермеу, қызметкердің жеке ісін электрондық форматқа көшіру, бұл өз кезегінде «Е-кадрлар»автоматтандырылған ақпараттық жүйесі үшін банк құруды жеңілдетеді.
Міндеттері Қызметке/оқуға қабылданатындардың ІІО кадр қызметінің қызметкерлерімен байланысын барынша азайту, сондай-ақ үміткерлердің берген өтініштерінің барысын бақылауды жүзеге асыруға көмектеседі.
Сипаттамасы Академияның және ҚР ІІМ құрылымдық бөлімшелерінің сайтында тікелей қабылдау блогы орналастырылады, онда кандидаттар ІІО-ға қызметке кіру және оқуға түсу қағидаларымен, қажетті құжаттар тізбесімен, оларды толтыру және ұсыну тәртібімен таныса алады.

Электрондық жеке істі қалыптастыру кезінде кадр қызметінің қызметкерлері  ҰҚК желісі бойынша тереңдетілген арнайы тексеру материалдарын жібереді, ӨББО және ББҚ арнайы тексеруді СИОПСО арқылы жүргізеді, бұл іс жүргізуден өзекті емес болған тексеру рәсімдерін алып тастауға мүмкіндік береді (көршілерден Пікірлер, КБЖ, ЖБН және УПИ анықтамаларын ұсыну сияқты).

Тексеру іс-шараларының нәтижелері және тестілеу нәтижелері оң болған жағдайда (бастапқы оқыту курстары үшін СЖҚІА-да) үміткерлерге ІӘДК дәрігер-сарапшылары өткізетін медициналық комиссиядан өту үшін жолдаманың электрондық нұсқасы және күні мен оқу орнын көрсете отырып, іріктеу процесіне шақыру жіберіледі.

Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Академия сайтында қадамдық нұсқаулық әзірленді.
Енгізу дәрежесі: 2020 жылдан бастап алғаш рет қолданылады.
 Рекрутинг Жас заңгер мектебі
Мақсаты – 8-11 сынып оқушыларының құқықтық сауаттылығын арттыру;

– Болашақ мамандықты таңдауда кәсіби бағдарлау;

– Заңтану және құқық саласындағы базалық білім.

Міндеттері Талапкерлердің максималды санын қамтамасыз ету.
Сипаттамасы Бұл жоба жоғары сынып оқушыларының ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, заңтану саласындағы ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға бағытталған сапалы қосымша білім алуы үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз етуге арналған.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Қазіргі уақытта Қарағанды қ.ЖББМ 8-11 сынып оқушыларынан әрқайсысы 9 адамнан екі топ құрылды.
Енгізу дәрежесі: Сабақтарды Қазақстан Республикасы ІІМ Б. Бейсенов атындағы Қарағанды академиясының тәжірибелі оқытушылары жүргізеді.
Ашық есік күні
Мақсаты – Кәсіби бағдарлау;

– Академияға оқуға түсу, тұру және оқу тәртібіне қатысты мәселелерді түсіндіру.

Міндеттері Талапкерлердің максималды санын қамтамасыз ету.
Сипаттамасы Академияны ішінен білу тәсілі. Аталған іс-шара барысында талапкерлер аудиториялармен, дәріс залдарымен, казармалық үй-жайлармен және курсанттардың тұру жағдайларымен таныса алады.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Белгіленген кестеге сәйкес жүргізіледі. 14.03.2020 жылы» Ашық есік күні » СОО арқылы виртуалды түрде өткізілді. «Инстаграмм»желінде .
Instagram » әлеуметтік желідегі тікелей эфир»
Мақсаты – Кәсіби бағдарлау;

– ОӘДК өту тәртібіне, академияға оқуға түсуге, тұруға және оқуға қатысты мәселелерді түсіндіру.

Міндеттері Талапкерлердің максималды санын қамтамасыз ету.
Сипаттамасы 2020 ж.29 Ақпанда және 2020 ж. 3 сәуірде «Инстаграм» әлеуметтік желісі арқылы тікелей эфирде Академия бастығы қызметкерлердің, мүдделі бөлімшелердің қатысуымен талапкерлердің академияға түсу, оқу және тұру тәртібі туралы сұрақтарына жауап берді.
Телеграмм- желісі
Мақсаты – Кәсіби бағдарлау;

– Академияға оқуға түсу, тұру және оқу тәртібіне қатысты мәселелерді түсіндіру.

Міндеттері Талапкерлердің максималды санын қамтамасыз ету.
Сипаттамасы Осы мессенджерді пайдалану барысында Академия талапкерлері мен қызметкерлерінің тікелей кері байланысы бар. Хабарламалар мен медиафайлдарды цифрлық алмасу арқылы талапкерлер құжаттарды жинау және тапсыру кезеңдері туралы, академияға түсу тәртібі туралы ақпарат пен уақтылы түсініктемелер алады. Әлеуетті талапкерлер арнаның жұмыс істеуі туралы әлеуметтік желілерден және Академияның ресми парағынан біледі (kpa.gov.kz)
Енгізу дәрежесі: Телеграмм-каналы (t.me/KPAchat)
WhatsApp-қа қатысушылардың екі тобы
Мақсаты – Кәсіби бағдарлау;

– Академияға оқуға түсу, тұру және оқу тәртібіне қатысты мәселелерді түсіндіру.

Міндеттері Талапкерлердің максималды санын қамтамасыз ету.
Сипаттамасы Осы мессенджерді пайдалану барысында Академия талапкерлері мен қызметкерлерінің тікелей кері байланысы бар. Сандық хабарламалар мен медиа арқылы талапкерлер академияға түсу тәртібі, құжаттарды жинау және тапсыру кезеңдері туралы ақпарат пен уақтылы түсініктемелер алады. Әлеуетті талапкерлер арнаның жұмыс істеуі туралы әлеуметтік желілерден және Академияның ресми парағынан біледі (kpa.gov.kz)
Енгізу дәрежесі: WhatsApp-қа қатысушылардың екі тобы
Әлеуметтік желілердегі Жарияланымдар:

-Қарағанды облысы білім басқармасының Телеграмм-арнасы және Instagram;

Ақпараттық буклеттермен және роликтермен хабарламалар жіберілді:

– direct Instagram-да:

Алматы қ., Ақтөбе, Ақмола, Алматы обл.

-Messenger Facebook:

Академияның бітіруші-ғылым докторларының дәріс оқуы
Мақсаты Курсанттарға білім мен практикалық тәжірибе беру.
Міндеттері Академия түлектерімен-заң ғылымдарының докторларымен өзара әрекеттесу.
Сипаттамасы Академия түлектері – заң ғылымдарының докторларымен дәрістер өткізу кестесі жасалды.
Генералдар аллеясы  жобасы
мақсаты Академияда Қазақстан Республикасы ІІМ ҒА-ның ғылыми қуаты мен кәсіби құрамдасын білдіретін көрнекті орындар құру.
міндеттері – Патриоттық тәрбие;

-Құқықтық, рухани-адамгершілік және эстетикалық тәрбиені насихаттау.

сипаттамасы «Генералдар аллеясы» академия түлектері туралы ақпараттық стендтердің болуын білдіреді. Абаттандыру тұжырымдамасына сәйкес «генералдар аллеясын» одан әрі абаттандыру үшін таныстыру ақпараты (отырғызу күні, түлектердің деректері, сондай-ақ ағаштың атауы) бар стенділер орнатыла отырып, ағаштар отырғызылады.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: 2019 жылғы 21 қыркүйекте академияның 50 жылдығын мерекелеу аясында «генералдар аллеясының»салтанатты ашылуы өтті.
Академия қонағы жобасы
Мақсаты Қазақстанның ғылымның түрлі бағыттары мен қоғамдық қызмет салаларында жетістіктері  бар табысты қайраткерлерімен танысу.
Міндеттері Академия курсанттары мен қызметкерлеріне білімі мен практикалық тәжірибесін беру.
Сипаттамасы Кездесулер өткізу кестесі жасалды.
Жоба бойынша атқарылған жұмыстар: Осы жобаны іске асыру шеңберінде 2019-2020 оқу жылында 43 кездесу өткізілді. Қонақтар ретінде Парламент Мәжілісінің депутаттары (Н.М. Әбдіров, М.Қ. Пішембаев, Қ.С. Сұлтанов және т. б.), заң ғылымының өкілдері (з. ғ. д., профессор М. Ч. Қоғамов, з. ғ. д., профессор И. Ш. Борчашвили және т. б.), ЖП бастықтары (Қарағанды облысы ЖП ОЖБ бастығы полиция полковнигі М. К. Менисов, Нұр-сұлтан қаласы ЖП ОЖБ бастығы полиция подполковнигі М.Д. Айтуғанов, Қостанай облысы ПД полиция полковнигі А. Қ. Әлмағамбетов, Ақмола облысы ПД ПБ бастығы полиция майоры А. Т. Оразалин.), киберқылмыспен күресте қолданылатын ақпараттық технологиялар саласындағы мамандар, мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің қызметкерлері, қоғам қайраткерлері, көрнекті спортшылар, діни конфессиялардың өкілдері, қазақстандық кинематографтың мэтрлері. Шақырылғандар шеңбері әртүрлі қызмет салаларын қамтыды: ғылым, саясат, мәдениет, спорт, практикалық қызмет. Кейбір кездесулер бірнеше күнде өтті.
ИРБИС система автоматизации библиоте
Дистанционное обучение
Лекториум
Результаты тестирования ЕНТ